Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. A későbbiekben bármikor lehetősége van ezt módosítani, törölni.
Termékek Menü

Szállítási információk

Szállítás

A megvásárolt termékeket több választható szállítási módon juttatjuk el neked a vásárláskor megadott magyarországi szállítási címre. A megrendelt termékek kiszállítását az általad választottak szerint a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. („GLS”) futárszolgálat vagy a FOXPOST Zrt. („FOXPOST”) csomagautomata szolgáltató végzi.

 

Mit jelentenek pontosan a szolgáltatások?

 

 GLS házhozszállítás választása esetén a GLS futárszolgálat szállítja házhoz a küldeményt a megadott címre. GLS házhozszállítás esetén is elérhető az utánvét, azaz a küldemény árának az átvételkori fizetése, mindezt megteheted készpénzzel vagy bankkártyával. A GLS a küldeményt 3 alkalommal kísérli meg kézbesíteni munkanapokon 8-17 óra között, illetve ha ez számodra nem megfelelő kérheted, hogy munkaidő után 17-20 óra között szállítsák ki a részedre a csomagodat (írd be a megjegyzésbe megrendeléskor vagy kérheted a GLS-től közvetlenül). A kézbesítés napjának reggelén kapsz egy sms-t, a kézbesítés várható idejével (3 órás időintervallum megadásával) és a sofőr telefonszámával, ha szükséges tudsz vele egyeztetni a kézbesítésről. Például így kérheted tőle, hogy munkaidő után 17-20 óra között kerüljön a csomagod kiszállításra. Ha nem tudtad átvenni a csomagodat a második kézbesítés alkalmával sem, akkor azt visszaküldik nekünk.

 

  GLS Csomagpontra történő szállítás választása esetén a GLS Csomagpontokon tudod átvenni majd a csomagodat. A neked kényelmes       CsomagPontokat a vásárláskor a megrendelés folyamatában ki lehet választani egy listáról vagy térképes alkalmazás segítségével. A GLS sms-t   küld arról, hogy a csomagot mikor lehet a megadott CsomagPonton átvenni. A címzettnek ettől számítva 5 munkanapja van a csomag átvételére.   Utánvét fizetési lehetőség minden CsomagPonton megoldott, több CsomagPonton Bankkártyát is elfogadnak.

 

 

FOXPOST csomagautomata választása esetén a FOXPOST csomagautomatáinál tudod felvenni a küldeményedet. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesít a FOXPOST. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általad ismert kóddal nyithatod ki az automata megfelelő ajtaját. Fontos: őrizd meg a kapott SMS-t, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

Ha nem ismered még a FOXPOST csomagautomatákat, nagyon egyszerű nézd meg a videót! https://www.youtube.com/watch?v=9gfhh_D1sP4  

Ha olvasnál róla: http://www.foxpost.hu/csomagatvetel-hogyan/

Nézd meg hol van a legközelebb hozzád FOXPOST automata https://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/

 

Szállítási idő

  1. GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén a csomag a feladást követő 1-3 munkanapon belül kézbesítésre kerül. Amennyiben a rendelés beérkezik 12.00 óráig úgy a csomag aznap, ezt követően csak másnap kerül feladásra.
     
  2. Foxpost csomagautomatába történő szállítás esetén a kézbesítési idő 2-4 munkanap. Amennyiben a rendelés beérkezik 12.00 óráig úgy a csomagot aznap, ezt követően másnap szállítja el a Foxpost futárszolgálata.
     

A rendelés leadásakor kérjük a fentiek figyelembe vételét. Társaságunk a csomag feladását intézi, a szállítást független szállító szolgálat végzi, amiért felelősséget nem tudunk vállalni. A fenti határidők a szállító cégek által adott dátumok. 

 

Szállítási díjak

1. Utánvétel GLS futárszolgálattal

Belföldi szállítási díjaink:

 Értékhatár

 Szállítási díj

 15.000 Ft és felett

 díjtalan

 0 Ft – 14.999 Ft

1.123 Ft + Áfa (bruttó 1.427 Ft)

 

Külföldi szállítási díjaink:
Külföldre történő szállításnál minden esetben Szállító a Megrendelést követően ad ajánlatot a kiszállításra.

 

2. FOXPOST csomagautomatába történő szállítás díja

Belföldi szállítási díjaink:

 Értékhatár

 Szállítási díj

15.000 Ft és felett

  díjtalan

 0 Ft – 14.999 Ft

  619 Ft + Áfa - (bruttó 786 Ft)

 

3. Személyes átvétel

Személyes átvétel esetén nem számítunk fel szállítási díjat. Erre budapesti telephelyünkön van lehetőség előre egyeztetett időpontban.
A telephelyen csak a csomag átvételére van lehetőség, vásárolni nem lehetséges.

Telephely: 112 Budapest, Gazdagréti út 2/b

 

Egyéb szállítási feltételek

A https://naturalvital.hu -n megrendelt termékeket jelenleg csak belföldre szállítjuk ki futárcégeken keresztül. Külön kérésre teljesítünk külföldre is szállítást, ezzel kapcsolatban telefonon kell érdeklődni ügyfélszolgálatunkon. A szállítószolgálat elérhetőségét továbbítjuk a csomag feladásakor, így a szállítás napján egyeztetni tudsz velük az átvétellel kapcsolatban. A szállítási költség egyösszegű átalányár melyet a komplett csomagra számítunk fel, belföldön távolságtól, mérettől függetlenül. Amennyiben rendelésében raktáron lévő és raktáron nem lévő termékek is vannak, ez alapértelmezés szerint egy csomagban, valamennyi tétel beérkezésekor kerül kiszállításra. Amennyiben az azonnal rendelkezésre álló tételekre rögtön szüksége van, ezt Ügyfélszolgálatunkon tudja jelezni email-ben vagy telefonon. Amennyiben van a rendszerünkben korábbi, függőben lévő rendelése, akkor a következő rendelést is ahhoz csatolja a programunk, és egyben kerül majd szállításra (egy szállítási díjjal! Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy ha eszébe jut pár percen/órán belül, hogy valami kimaradt, akkor nyugodtan „hozzá rendelheti” a korábbi rendeléshez.

Amennyiben a rendelés hétvégén péntek, szombat, vagy vasárnap érkezik be akkor a csomag szállítása csak az azt követő hétfőn kezdődik meg leghamarabb, mivel a szállító szolgálat hétvégén nem üzemel. További késedelmes teljesítésre adhat okot amennyiben a rendelés kapcsán további egyeztetésre van szükség hibás vagy hiányos adatszolgáltatás miatt. Az ebből fakadó késedelemért nem vállalunk felelősséget.

 

Készleten nem lévő termékek rendelésének teljesítése:
Azon megrendeléseket, mely termékek kiszállítása raktárainkból nem teljesíthető 2-3 munkanapos szállítási határidővel tudjuk teljesíteni a beszerzéseink jellegéből adódóan. Erről a megrendelést követően küldünk értesítést, a mielőbbi kiszállítást szem előtt tartva. Ebben az esetben is természetesen lehetőséged van a rendelés módosítására a gyorsabb kézbesítés érdekében! A késedelmes szállítás oka, ha az adott termék gyártója, forgalmazója sem tud küldeni nekünk a kiválasztott termékből. Amennyiben véletlen az adott termék forgalmazása már megszűnt, vagy a kiszerelés megváltozott időközben, erről tájékoztatunk telefonon vagy e-mailben és közös megegyezés keretében módosítjuk a rendelést.

blog comments powered by Disqus
Árukereső.hu