Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. A későbbiekben bármikor lehetősége van ezt módosítani, törölni.
Termékek Menü

Szállítási információk

Szállítási idő
  1. GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén a csomag a feladást követő 1-2 munkanapon belül kézbesítésre kerül. Amennyiben a rendelés beérkezik 12.00 óráig úgy a csomag aznap, ezt követően csak másnap kerül feladásra.
     
  2. Pick Pack Pont-s szállítás esetén a kézbesítési idő 2-4 munkanap. Amennyiben a rendelés beérkezik 12.00 óráig úgy a csomag aznap, ezt követően másnap szállítja el a Pick Pack Pont futárszolgálata.
    A Budapesti átvételi pontba rendelt csomag – amennyiben a megrendelés napján beérkezik a központi raktárba – másnap kiszállításra kerül. Csütörtöki rendelést követően és pénteki Pick Pack Pont központi raktárba történő beérkezés esetén a kiszállítás hétfőn történik. Vidéki megrendelés esetén, ha pénteken érkezik be a csomag a központi raktárba, akkor kedden kerül leghamarabb kiszállításra.

A rendelés leadásakor kérjük a fentiek figyelembe vételét. Társaságunk a csomag feladását intézi, a szállítást független szállító szolgálat végzi, amiért felelősséget nem tudunk vállalni. A fenti határidők a szállító cégek által adott dátumok. 

 

Szállítási díjak

1. Utánvétel GLS futárszolgálattal

Belföldi szállítási díjaink:

 Értékhatár

 Szállítási díj

 15.000 Ft és felett

 díjtalan

 7.500 Ft – 14.999 Ft

 858 Ft + Áfa - 1.190 Ft

4.000 Ft – 7.499 Ft

984 Ft + Áfa - 1.290 Ft

 

Külföldi szállítási díjaink:
Külföldre történő szállításnál minden esetben Szállító a Megrendelést követően ad ajánlatot a kiszállításra.

GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén a csomag kézbesítése munkanapokon 8.00 és 16.00 óra között történik. Amennyiben a futár nem találja otthon a címzettet, hagy egy értesítőt, melyen megtalálható a megkísérelt kézbesítés idő pontja, és a futár mobiltelefonszáma. Szerződésünk lehetőséget ad egy újabb - közösen egyeztetett - időpont kérésére. Ezt a futárral kell egyeztetni telefonon. Csak a második sikertelen kézbesítés után kerül hozzánk vissza a csomag addig a helyi depóban tárolják be a csomagot. A GLS futárszolgálatnak jelenleg készpénzben lehet fizetni.

A csomag kódját elküldjük e-mailben, így a csomag útvonala nyomon követhető az alábbi linken: GLS csomagkövetés

 

2. Pick Pack Ponton történő csomagátvétel díja

Belföldi szállítási díjaink:

 Értékhatár

 Szállítási díj

12.000 Ft és felett

  díjtalan

4.000 Ft – 11.999 Ft

700 Ft + Áfa - 990 Ft

 

Átvétel Magyarország egész területén lehetséges a kijelölt Pick Pack Pontokon.
Egy csomag maximális súlya  20 kg  ill.maximum  60x60x60 cm méretű  lehet. Az ennél nagyobb, súlyosabb rendelést két vagy több csomagban tudjuk teljesíteni.
Ahány csomag annyiszor kerül felszámolásra a szállítási költség!
A vásárlónak 7 naptári nap áll rendelkezésére a csomagok átvételére, ez idő alatt a Ponton várakozik a csomag. A 7 naptári nap időtartamú csomagátvételi idő elteltével, a csomag visszaküldésre kerül a webshop részére. Amennyiben A Vásárló közvetlenül jelzi az PickPack ügyfélszolgálat felé az őrzési idő meghosszabbítására vonatkozó igényét, úgy erre lehetőséget biztosít a PickPack pont, maximum további 7 napig.
Pick Pack Pont-os kézbesítés esetén a csomagjait nyomon követheti ITT .

Keresse meg az Önnek legmegfelelőbb átvételi helyet. Az alábbi elérhetőségen kereshet a lehetséges pontok között:
http://www.pickpackpont.hu/atveteli-pont

 

3. Személyes átvétel

Személyes átvétel esetén nem számítunk fel szállítási díjat. Erre kecskeméti telephelyünkön van lehetőség előre egyeztetett időpontban.
A telephelyen csak a csomag átvételére van lehetőség, vásárolni nem lehetséges.

 

Egyéb szállítási feltételek

A https://naturalvital.hu -n megrendelt termékeket jelenleg csak belföldre szállítjuk ki futárcégeken keresztül. Külön kérésre teljesítünk külföldre is szállítást, ezzel kapcsolatban telefonon kell érdeklődni ügyfélszolgálatunkon. A szállítószolgálat elérhetőségét továbbítjuk a csomag feladásakor, így a szállítás napján egyeztetni tudsz velük az átvétellel kapcsolatban. A szállítási költség egyösszegű átalányár melyet a komplett csomagra számítunk fel, belföldön távolságtól, mérettől függetlenül. Amennyiben rendelésében raktáron lévő és raktáron nem lévő termékek is vannak, ez alapértelmezés szerint egy csomagban, valamennyi tétel beérkezésekor kerül kiszállításra. Amennyiben az azonnal rendelkezésre álló tételekre rögtön szüksége van, ezt Ügyfélszolgálatunkon tudja jelezni email-ben vagy telefonon. Amennyiben van a rendszerünkben korábbi, függőben lévő rendelése, akkor a következő rendelést is ahhoz csatolja a programunk, és egyben kerül majd szállításra (egy szállítási díjjal! Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy ha eszébe jut pár percen/órán belül, hogy valami kimaradt, akkor nyugodtan „hozzá rendelheti” a korábbi rendeléshez.

Amennyiben a rendelés hétvégén péntek, szombat, vagy vasárnap érkezik be akkor a csomag szállítása csak az azt követő hétfőn kezdődik meg leghamarabb, mivel a szállító szolgálat hétvégén nem üzemel. További késedelmes teljesítésre adhat okot amennyiben a rendelés kapcsán további egyeztetésre van szükség hibás vagy hiányos adatszolgáltatás miatt. Az ebből fakadó késedelemért nem vállalunk felelősséget.

 

Készleten nem lévő termékek rendelésének teljesítése:
Azon megrendeléseket, mely termékek kiszállítása raktárainkból nem teljesíthető 2-3 munkanapos szállítási határidővel tudjuk teljesíteni a beszerzéseink jellegéből adódóan. Erről a megrendelést követően küldünk értesítést, a mielőbbi kiszállítást szem előtt tartva. Ebben az esetben is természetesen lehetőséged van a rendelés módosítására a gyorsabb kézbesítés érdekében! A késedelmes szállítás oka, ha az adott termék gyártója, forgalmazója sem tud küldeni nekünk a kiválasztott termékből. Amennyiben véletlen az adott termék forgalmazása már megszűnt, vagy a kiszerelés megváltozott időközben, erről tájékoztatunk telefonon vagy e-mailben és közös megegyezés keretében módosítjuk a rendelést.

blog comments powered by Disqus