Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. A későbbiekben bármikor lehetősége van ezt módosítani, törölni.
Termékek Menü

Egészséges-e a csicseriborsó tészta?

Egészséges-e a csicseriborsó tészta?

Igen, a csicseriborsó tészta sokkal egészségesebb, mint a hagyományos tészta!

Bár mindenféle tészta lehet egészséges, egyes tésztákban a tápanyagtartalom magasabb, mint másokban és a csicseriborsó tészta tényleg egy kiváló választás azoknak, akik az egészséges életmódra szavaznak.

Maga a csicseriborsó növény egy igazi energiabomba, tele van fehérjével és rostokkal.

Környezetvédelmi szempontból is kiváló választás, hiszen fenntartható élelemforrásnak minősül, csakúgy, mint a többi hüvelyes, a bab, a borsó és a lencse.

A csicseriborsó tészta a hagyományos búzaalapú tésztákhoz képest kevesebb kalóriát, viszont dupla annyi rostot és fehérjét tartalmaz. Sőt, egyes termékek természetesen gluténmentesek is.

 

Egészséges-e a csicseriborsó tészta?

Igen, a csicseriborsó tészta sokkal egészségesebb, mint a hagyományos tészta!

Bár mindenféle tészta lehet egészséges, egyes tésztákban a tápanyagtartalom magasabb, mint másokban és a csicseriborsó tészta tényleg egy kiváló választás azoknak, akik az egészséges életmódra szavaznak.

Maga a csicseriborsó növény egy igazi energiabomba, tele van fehérjével és rostokkal.

Környezetvédelmi szempontból is kiváló választás, hiszen fenntartható élelemforrásnak minősül, csakúgy, mint a többi hüvelyes, a bab, a borsó és a lencse.

A csicseriborsó tészta a hagyományos búzaalapú tésztákhoz képest kevesebb kalóriát, viszont dupla annyi rostot és fehérjét tartalmaz. Sőt, egyes termékek természetesen gluténmentesek is.

A csicseriborsó tészta vásárlásával akár sprórolhatunk is, hiszen nem kell extra fehérjét (például marhahúst vagy csirkét) vásárolni ahhoz, hogy teljes értékű vacsorát tegyünk az asztalra.

A hagyományos tészta csupán növényi eredetű fehérjét és rostokat tartalmaz, a csicseriborsó tésztákban ezen felül nagyobb mennyiségű vas és kálium is található - amik a keringés szempontjából kulcsfontosságú ásványi anyagok.

A csicseriborsó tészta alacsony szénhidráttartalmú?

A csicseriborsó tészta szénhidráttartalma akár 40% -kal is alacsonyabb lehet, mint a hagyományos tésztáké.

Csicseriborsó tészta tápanyagtartalom 50 grammra:

Kalória: 190

Összes szénhidrát: 34 g

Teljes rost: 8 g

Fehérje: 11 g

Telített zsír: 0,5 g

Vas: 15% DV

Kálium: 15% DV

 

Hagyományos tészta tápanyagtartalom 50 grammra:

Kalória: 200

Összes szénhidrát: 42 g

Teljes rost: 3 g

Fehérje: 7 g

Telített zsír: 0 g

Vas: 10% DV

Kálium: 2% DV

 

Segíti-e a fogyókúrámat a csicseriborsó tészta fogyasztása?

A csicseriborsó tészta ízletes és fogyasztása jóllakottság érzéssel jár, így egyaránt kiválóan alkalmas súlymegőrzésre és fogyásra is. A szokásos tésztákat hajlamosak vagyunk nagy mennyiségben és gyorsan befalni, mivel alacsony a rost- és fehérjetartalmuk, míg a csicseriborsó tészta esetében sokkal hamarabb elérjük a telítettség érzését.

 

Fogyaszthatják cukorbetegek is a csicseriborsó tésztát?

Igen, a hagyományos tésztákkal szemben alacsonyabb a glikémiás indexe, ezáltal könnyebben szinten tartható vele a vércukorszint.

A csicseriborsóban található fehérje és rost kombinációja lassítja az emésztést, és ennélfogva stabilabb vércukorszint-emelkedést biztosít étkezés után.

Az általunk ajánlott csicseriborsó tészta választékért görgess tovább vagy:

Katt ide a naturalvital.hu csicseriborsós termékekért!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tartalomhoz tartozó címkék: Egészséges életmód
blog comments powered by Disqus
Árukereső.hu